آرتینآرتین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

عسل باران من

اردیبهشت 91/آرتین گرسنه

1391/3/31 18:04
428 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی تو میخوای اون همه رو بخوری؟؟؟؟؟سوال

تازه میدونی از کجا اومدیم؟یعنی تو این روز اونقدر خدا بهمون رحم کرد که نگو.از دست تو بچه.خدا رحمتش کنه حاجی دایی فوت کرده بود (عموی بابا ) رفته بودیم بهشت سکینه،تو صندوق پرون روی سویچ ماشین رو زدی و من پیاده شدم تا در صندوق را ببندم ولی تا پیاده شدم و در رو بستم که یه وقت نیوفتی ،در ماشین رو قفل کردی و موندی تو ماشین.حالا در صندوق بازه و صدای دزدگیر ماشین تو قبرستون پیچیده.من در صندوق رو نبستم شاید بشه کاری کرد.تو سویچ دستت بود و میخندیدی و ما از استرس نمیدونستیم چیکار کنیم؟خداروشکر بعد از چند دقیقه دوباره خودت دزدگیر رو زدی و در ماشین باز شد و ما سریع در رو باز کردیم.تازه بعد از اون اتفاق که به خیر گذشت داشتم فکر میکردم چه اتفاقاتی ممکن بود بود بیوفته.خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
16 مهر 91 16:35
آرتینم خیلی خسته و گرسنه شده چون که همه رو آنروز ترسونده بوده .